انرژی کالا

خط تولید خود را اروپایی کنید.

کمتر هزینه کنید، بهتر و بیشتر تولید کنید.

آنالایزر گاز kane

قطعاً شما هم دوست دارید، مثل اروپاییها تولید کنید، اما در ایران متأسفانه به خاطر مصرف بالای انرژی، هزینه تولید بالاست و برای جبران هزینه های بالای تولید یا کیفیت فدا می شود و یا قیمت سر به فلک می زند که در هر حال توان رقابتی تولید کننده از بین می رود، تا جاییکه در نهایت فنا را بر بقا ترجیح می دهد.
مشکل اصلی این است که معمولاً تصور درستی از مقدار صحیح مصرف انرژی وجود ندارد و تجربه ما در این سالها مشخص می کند که در برخی از موارد صرف اندازه گیری و تنظیم صحیح شرایط عملیاتی می تواند مصرف انرژی را تا بیش از 30درصد کاهش دهد. این مطلب به ویژه در مورد عملکرد بویلرها و کوره ها مصداق دارد. در موارد عملی ملاحظه شده که تنظیم چشمی یک کوره یا بویلر منجر به افزایش قابل توجه درصد هوای اضافی و در نتیجه افزایش مصرف گاز طبیعی شده در حالیکه با اندازه گیری آنالیز گازهای خروجی دودکش و تنظیم شرایط احتراق عملاً مصرف انرژی به شدت کاهش می یابد. برای تنظیم شرایط احتراق می توان ، اقدام به نصب دستگاه آنالایزر گاز نمود. اما معمولاً علاوه بر قیمت بالای دستگاه، عمر کوتاه سنسورها باعث می شود خرید این دستگاهها توجیه اقتصادی نداشته باشد. پیشنهاد ما استفاده از انواع دستگاههای آنالیز گاز پرتابل Kane است که در مقایسه با برندهای دیگر قیمت مناسب و گارانتی 5 ساله دارد. قطعاً نه تنها از خرید این دستگاه پشیمان نمی شوید، بلکه آن را به دیگران نیز توصیه می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آنالایزرهای دود، ترمومترها، فشار سنجها، آنالایزر های توان و سایر تجهیزات اندازه گیری با کارشناسان ما در انرژی کالا با شماره 03137763579 تماس حاصل فرمایید.
سایر اطلاعات تماس ما را در وبسایت www.energykala.ir ملاحظه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave A Comment

فروشگاه انرژی کالا

انرژی کالا یک سایت الکترونیک می باشد که با محوریت مشاوره و تأمین انواع تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری، کالاهای صنعتی و خدمات فنی مهندسی تأسیس گردیده است.

 

اطلاعات تماس

برای دریافت و ذخیره اطلاعات تماس بارکد زیر را با تلفن همراه خود اسکن کنید.

Untitled 1